Szanowni Państwo

Przesuwając w marcu tego roku termin organizacji 3. Konferencji naukowej „Zmiany klimatyczne w przeszłości geologicznej” na połowę listopada byliśmy prawie pewni, że w listopadzie Covid-19 będzie już tylko złym wspomnieniem. Rzeczywistość okazała się jednak inna.

W związku z utrzymującym się zagrożeniem epidemicznym i wzrostem zakażeń wirusem Sars-Cov 2, Komitet Organizacyjny Konferencji wraz z Dyrekcją Państwowego Instytutu Geologicznego-Państwowego Instytutu Badawczego podjęli decyzję o organizacji naszej konferencji w trybie on-line, za pomocą aplikacji Microsoft Teams

Konferencja odbędzie się w w dniach 9-11 grudnia 2020 r. 

INFORMACJE DLA PRELEGENTÓW

Poniżej podajemy wymagania sprzętowe dla prelegentów:

  • sprawny komputer stacjonarny/laptop wyposażony w mikrofon i głośniki oraz kamerkę internetową (wbudowaną lub dołączaną),
  • alternatywnie można wykorzystać słuchawki z wbudowanym mikrofonem, które pozwolą uniknąć przenoszenia zewnętrznych zakłóceń takich jak odgłos ulicy czy dźwięk naciskanych klawiszy,
  • internet (najlepiej stabilny na światłowodzie, podłączony do komputera kablem LAN), upload i download min. 10 mbs (przy założeniu, że to pasmo jest tylko dla prowadzącego),
  • oświetlenie twarzy,
  • ciche miejsce, 
  • konieczne jest posiadanie przez każdego z uczestników konta na platformie Microsoft Teams – Dział IT PIG-PIB wygeneruje dedykowane konta dla prelegentów, którzy takich kont nie posiadają.

Uczestnicy - prelegenci, którzy potrzebują wsparcia technicznego i testu działania konta poproszeni są o takie potwierdzenie w mailu. Zaproszenie do testów zostanie przesłane w postaci linku na adres mailowy prelegenta.

INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW

Uczestnicy- słuchacze proszeni są o założenie kont we własnym zakresie.

Zalecane jest pobranie na komputer aplikacji Microsoft Teams przez wszystkich uczestników (https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/microsoft-teams/download-app) ze względu na większą funkcjonalność i stabilniejsze działanie niż wersja przeglądarkowa.

Uczestnicy – słuchacze proszeni są przekazanie swojego adresu mailowego, aby można było wysłać na ten adres link pozwalający na uczestnictwo (bierne) w konferencji.

Zaproszenie do konferencji, dla wszystkich uczestników (prelegentów i słuchaczy) zostanie wysłane mailem w postaci linku do sesji konferencyjnej na 2 dni przed planowaną konferencją.

Materiały konferencyjne będą dostępne dla uczestników konferencji w formacie PDF z ISBN-em.

Dokonane już opłaty konferencyjne zostaną zwrócone, a wszystkie koszty związane z organizacją konferencji on-line w całości pokryje Państwowy Instytut Geologiczny-PIB.

UWAGA! Językiem Konferencji będzie język polski, jakkolwiek prezentacje anglojęzyczne są również akceptowane.

W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości i uwag bardzo prosimy o kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.